Župan proglasio elementarnu nepogodu – rok za prijavu 30. rujna!
Kategorija Obavijesti,Objavljeno 22. rujna 2017.
Upute za fizičke i pravne osobe u Zadarskoj županiji u vezi prijava šteta od elementarne nepogode
Fizičke osobe
1. Štete se prijavljuju gradovima i općinama prema mjestu prebivališta oštećenika ili u gradu/općini gdje je šteta nastala ako je različito od prebivališta oštećenika.
2. Štete se prijavljuju u roku od 8 dana od dana proglašenja elementarne nepogode.
3. Štete se prijavljuju na posebnom obrascu en-p koji se može dobiti u općini/gradu. Uz obrazac en-p potrebno je priložiti dokumente o vlasništvu ili korištenju na imovini pogođenoj nepogodom. Šteta se procjenjuje u cjelini za svako domaćinstvo.
4. Za štete na poljoprivrednim površinama treba znati prilikom prijave broj kat.čestice kao i njezinu površinu.
Pravne osobe
1. Pravne osobe za procjenu šteta moraju formirati stručno povjerenstvo. Prijedlog za imenovanje predsjednika i članova (broj nije ograničen) dostaviti županijskom povjeresntvu za procjenu šteta od elementarnih nepogoda koje donosi rješenje o imenovanju.
2. Šteta se procjenjuje i prijavljuje na području na kojem se dogodila.
3. Šteta se prijavljuje u roku od 8 dana od dana proglašenja.
4. Štete na imovini pravne osobe prijavljuju na obrascu en-p. Prijavu štete potpisuje predsjednik stručnog povjerenstva pravne osobe i odgovorna osoba.
5. Pravne osobe uz prijavu podnose:
– Izvještaj u kojem se navode okolnosti u kojima je šteta nastala te njene kratkoročne i dugoročne posljedice za pravnu osobu
– Iznos sredstava koja su dobivena ili se očekuju s naslova osiguranja imovine
– Fotodokumentaciju iz koje se može dobiti uvid u opseg počinjene štete
– Kopiju registracije tvrtke
– Dokumente kojima dokazuju pravo vlasništva ili korištenja na imovini pogođenoj nepogodom
– Izvorni primjerak dokumentacije s proračunom štete prema Metodologiji za procjenu šteta („Narodne novine“ 96/98).
https://www.zadarska-zupanija.hr – Proglašena elementarna nepogoda